بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

پایان طلسم پنج‌ماهه راموس در پاریس| شاگرد بزرگ پوجتینو تمرین کرد

  • کد خبر: ۸۷۳۸۵
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
پایان طلسم پنج‌ماهه راموس در پاریس| شاگرد بزرگ پوجتینو تمرین کرد
راموس سرانجام اولین تمرین تیمی خودش را در پاریس انجام داد تا خیال پوچتینو راحت شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ‌راموس دیروز بالاخره به پایان تونل مصدومیت‌هایش رسید. مدافع آندلوسی دیروز صبح در زمین تمرین پی‌اس‌جی در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد تا در کنار بازیکنانی که در بازی‌های ملی نیستند، تمرینات را پیگیری کند. این اولین‌باری بود که راموس از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی در تمرینات گروهی شرکت می‌کرد. لوپاریزین گزارش داده است که کاپیتان سابق رئال‌مادرید در روز‌های آینده شدت تمریناتش را افزایش خواهد داد تا هر‌چه‌زودتر به تیم اضافه شود.

مصدومیت‌های راموس در هفته‌های اخیر بار‌ها تشدید شده و این بازیکن هنوز نتوانسته است برای پی‌اس‌جی بازی کند؛ آن‌هم در‌حالی‌که به‌عنوان یک ستاره و با دستمزدی درخورتوجه (سالی ۱۵‌میلیون یورو) راهی پاریس شده بود. در تمرین روز گذشته در زمین پی‌اس‌جی، برنات، آندر هررا و ایکاردی نیز حضور داشتند. هنوز زمان دقیق اولین بازی راموس در پی اس‌جی مشخص نیست؛ اما کاپیتان سابق رئال‌مادرید امیدوار است بعد از وقفه بازی‌های ملی بتواند بالاخره طلسم‌شکنی کرده و برای تیم پوچتینو بازی کند.

در روز‌های اخیر شایعاتی درباره فسخ قرارداد راموس با پی‌اس‌جی مطرح شده و گفته می‌شد که مدیران قطری از مصدومیت‌های پرشمار این بازیکن به‌شدت عصبانی هستند. حالا، اما به نظر می‌رسد در‌صورتی‌که کاپیتان سابق رئال‌مادرید شرایط بازی را پیدا کند، خیال پوچتینو برای ادامه فصل راحت‌تر خواهد بود و پاری‌سن‌ژرمن حتی می‌تواند خودش را به‌عنوان یکی از مدعیان کسب چمپیونزلیگ نیز معرفی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->